Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

Sekretarz

Sekretarz Miasta
Dorota Golak


Tel. sekretariat: 81 855-22-73, 81 855-25-86

1. Sekretarz Miasta zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz właściwą organizację pracy.

2. Sekretarz realizuje zadania Miasta powierzone przez Burmistrza.

3. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

1) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie udzielonych upoważnień;

2) nadzorowanie przygotowywania projektów uchwał Rady Miasta oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i jej Komisji;

3) nadzorowanie poprawności i terminowego załatwiania spraw administracyjnych, interpelacji i zapytań radnych, skarg i wniosków oraz petycji;

4) współpraca z instytucjami kontroli w zakresie wykonywanych przez nie czynności kontrolnych w Urzędzie;

5) nadzorowanie zadań z zakresu informatyzacji Urzędu;

6) wydawanie zaświadczeń i dokonywanie poświadczeń urzędowych;

7) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy (testament alograficzny);

8) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej;

9) reprezentowanie Burmistrza w pracach Rady i jej Komisji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z określonym przez Burmistrza zakresem kompetencji;

10) wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza oraz wynikających z zarządzeń Burmistrza i przepisów prawa.

4. Sekretarz Miasta sprawuje nadzór nad komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz szkołami i przedszkolami, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Lubartów, wymienionymi w Regulaminie, zgodnie ze schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu.

Szukaj dokumentów
od do
Dane Przenieś Opcje Tytuł Data utworzenia Znak dokumentu Wprowadzający Wytwarzający Wydział