Sekretarz
Sekretarz Miasta
Dorota Golak
Tel. sekretariat: 81 855-22-73, 81 855-25-86
1. Sekretarz Miasta zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz właściwą organizację pracy.
2. Sekretarz realizuje zadania Miasta powierzone przez Burmistrza.
3. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie udzielonych upoważnień;
2) nadzorowanie przygotowywania projektów uchwał Rady Miasta oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i jej Komisji;
3) nadzorowanie poprawności i terminowego załatwiania spraw administracyjnych, interpelacji i zapytań radnych, skarg i wniosków oraz petycji;
4) współpraca z instytucjami kontroli w zakresie wykonywanych przez nie czynności kontrolnych w Urzędzie;
5) nadzorowanie zadań z zakresu informatyzacji Urzędu;
6) wydawanie zaświadczeń i dokonywanie poświadczeń urzędowych;
7) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy (testament alograficzny);
8) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej;
9) reprezentowanie Burmistrza w pracach Rady i jej Komisji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z określonym przez Burmistrza zakresem kompetencji;
10) wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza oraz wynikających z zarządzeń Burmistrza i przepisów prawa.
4. Sekretarz Miasta sprawuje nadzór nad komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz szkołami i przedszkolami, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Lubartów, wymienionymi w Regulaminie, zgodnie ze schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu.
Dane | Przenieś | Opcje | Tytuł | Data utworzenia | Znak dokumentu | Wprowadzający | Wytwarzający | Wydział |
---|