Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Pełnomocnik ds. nadzoru właścicielskiego
Informacje dodatkowe

Do zadań Pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego należy w szczególności:

1) przygotowywanie analiz, informacji i raportów dotyczących spółek prawa handlowego z udziałem Miasta;

2) analiza dokumentów przedkładanych przez członków rad nadzorczych desygnowanych do reprezentowania Miasta w spółkach prawa handlowego;

3) przygotowywanie lub opiniowanie projektów statutów i ich zmian oraz umów spółek prawa handlowego z udziałem Miasta;

4) współpraca przy tworzeniu strategii spółek z udziałem Miasta;

5) przygotowywanie raportów oraz prowadzenia innych spraw związanych z obejmowaniem przez Miasto udziałów lub akcji w spółkach prawa handlowego;

6) przechowywanie dokumentacji i uchwał organów spółek w zakresie niezbędnym do sprawowania nadzoru właścicielskiego;

7) nadzór nad przedkładanymi pod obrady Rady projektami dokumentów przez spółki z udziałem Miasta.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Dudziak Robert
Data wytworzenia informacji:
2022-11-24
Osoba wprowadzająca informację:
Dudziak Robert
Dodano do BIP dnia:
2022-11-24