Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Pełnomocnik ds. nadzoru właścicielskiego
Informacje dodatkowe

Do zadań Pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego należy w szczególności:

1) przygotowywanie analiz, informacji i raportów dotyczących spółek prawa handlowego z udziałem Miasta;

2) analiza dokumentów przedkładanych przez członków rad nadzorczych desygnowanych do reprezentowania Miasta w spółkach prawa handlowego;

3) przygotowywanie lub opiniowanie projektów statutów i ich zmian oraz umów spółek prawa handlowego z udziałem Miasta;

4) współpraca przy tworzeniu strategii spółek z udziałem Miasta;

5) przygotowywanie raportów oraz prowadzenia innych spraw związanych z obejmowaniem przez Miasto udziałów lub akcji w spółkach prawa handlowego;

6) przechowywanie dokumentacji i uchwał organów spółek w zakresie niezbędnym do sprawowania nadzoru właścicielskiego;

7) nadzór nad przedkładanymi pod obrady Rady projektami dokumentów przez spółki z udziałem Miasta.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Dudziak Robert
Data wytworzenia informacji:
2022-11-24
Osoba wprowadzająca informację:
Dudziak Robert
Dodano do BIP dnia:
2022-11-24