Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Biuro Rady
Telefon
81 8551060
Informacje dodatkowe

Kierownik
Robert Polichańczuk


Biuro Rady podlega Sekretarzowi Miasta


Do zadań Biura Rady należy w szczególności:
1. W zakresie organizacji i funkcjonowania Rady Miasta:

  1. obsługa kancelaryjna i organizacyjno-techniczna Przewodniczącego Rady Miasta, Wiceprzewodniczących Rady i Komisji Rady;
  2. organizacyjno - techniczne przygotowanie sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady;
  3. przygotowanie i terminowe doręczanie materiałów i zawiadomień na sesję Rady i posiedzenia Komisji Rady;
  4. terminowe przekazywanie do wiadomości publicznej obwieszczeń o sesji Rady;
  5. sporządzanie protokołów z sesji Rady i Komisji Rady;
  6. koordynacja współpracy Rady z mieszkańcami Miasta;
  7. prowadzenie rejestrów uchwał Rady, wniosków i interpelacji radnych;
  8. prowadzenie i udostępnianie do wglądu zbioru aktów prawa miejscowego wydanych przez Radę;
  9. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji Rady i Komisji Rady;
  10. terminowe przekazywanie uchwał Rady właściwym organom nadzoru;
  11. przekazywanie i nadzór nad publikacją uchwał Rady w Biuletynie Informacji Publicznej;
  12. przekazywanie aktów prawa miejscowego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego;
  13. przekazywanie do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu ijednostkom organizacyjnym Miasta uchwał Rady, wniosków Komisji i interpelacji radnych;
  14. opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i Komisji Rady;
  15. przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miasta Lubartów oraz ich publikacja na stronie BIP;
  16. prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych i zbiorów tych oświadczeń;
  17. prowadzenie rejestru i zbioru petycji wpływających do Rady, zamieszczanie i aktualizacja informacji dotyczącej petycji w BIP i stronie internetowej Miasta z uwzględnieniem terminu i sposobu jej załatwienia;
  18. sporządzanie i publikacja na stronie internetowej zbiorczej informacji o petycjach wpływających do Rady rozpatrzonych w roku poprzedzającym rok publikacji tej informacji;
  19. organizacyjno - techniczne przygotowywanie wyborów ławników;

2. W zakresie przeprowadzania konsultacji społecznych w sprawie Budżetu Obywatelskiego:

  1. organizacja akcji informacyjnej i spotkań z mieszkańcami Miasta;
  2. prowadzenie ewidencji i zbioru projektów składanych przez mieszkańców do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego;
  3. sporządzanie listy projektów pozytywnie zaopiniowanych i jej publikacja na tablicach ogłoszeń oraz stronie internetowej Urzędu;
  4. realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem głosowania mieszkańców nad projektami zgłoszonymi do Budżetu Obywatelskiego;
  5. ogłaszanie projektów wybranych do realizacji poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń, stronie internetowej Urzędu oraz w prasie lokalnej.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Paśnik Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2025-04-14
Osoba wprowadzająca informację:
Skarżyński Artur
Dodano do BIP dnia:
2025-04-10