Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Biuro Rady
Telefon
81 8551060
Informacje dodatkowe
Kierownik
Robert Polichańczuk
Biuro Rady podlega Sekretarzowi Miasta
Do zadań Biura Rady należy w szczególności:
1. W zakresie organizacji i funkcjonowania Rady Miasta:
- obsługa kancelaryjna i organizacyjno-techniczna Przewodniczącego Rady Miasta, Wiceprzewodniczących Rady i Komisji Rady;
- organizacyjno - techniczne przygotowanie sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady;
- przygotowanie i terminowe doręczanie materiałów i zawiadomień na sesję Rady i posiedzenia Komisji Rady;
- terminowe przekazywanie do wiadomości publicznej obwieszczeń o sesji Rady;
- sporządzanie protokołów z sesji Rady i Komisji Rady;
- koordynacja współpracy Rady z mieszkańcami Miasta;
- prowadzenie rejestrów uchwał Rady, wniosków i interpelacji radnych;
- prowadzenie i udostępnianie do wglądu zbioru aktów prawa miejscowego wydanych przez Radę;
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji Rady i Komisji Rady;
- terminowe przekazywanie uchwał Rady właściwym organom nadzoru;
- przekazywanie i nadzór nad publikacją uchwał Rady w Biuletynie Informacji Publicznej;
- przekazywanie aktów prawa miejscowego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego;
- przekazywanie do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu ijednostkom organizacyjnym Miasta uchwał Rady, wniosków Komisji i interpelacji radnych;
- opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i Komisji Rady;
- przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miasta Lubartów oraz ich publikacja na stronie BIP;
- prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych i zbiorów tych oświadczeń;
- prowadzenie rejestru i zbioru petycji wpływających do Rady, zamieszczanie i aktualizacja informacji dotyczącej petycji w BIP i stronie internetowej Miasta z uwzględnieniem terminu i sposobu jej załatwienia;
- sporządzanie i publikacja na stronie internetowej zbiorczej informacji o petycjach wpływających do Rady rozpatrzonych w roku poprzedzającym rok publikacji tej informacji;
- organizacyjno - techniczne przygotowywanie wyborów ławników;
2. W zakresie przeprowadzania konsultacji społecznych w sprawie Budżetu Obywatelskiego:
- organizacja akcji informacyjnej i spotkań z mieszkańcami Miasta;
- prowadzenie ewidencji i zbioru projektów składanych przez mieszkańców do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego;
- sporządzanie listy projektów pozytywnie zaopiniowanych i jej publikacja na tablicach ogłoszeń oraz stronie internetowej Urzędu;
- realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem głosowania mieszkańców nad projektami zgłoszonymi do Budżetu Obywatelskiego;
- ogłaszanie projektów wybranych do realizacji poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń, stronie internetowej Urzędu oraz w prasie lokalnej.
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Brak przypisanych pracowników
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Paśnik Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2025-04-14
Osoba wprowadzająca informację:
Skarżyński Artur
Dodano do BIP dnia:
2025-04-10