Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Pełnomocnik ds. nadzoru właścicielskiego
Informacje dodatkowe

Do zadań Pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego należy w szczególności:

  1. przygotowywanie analiz, informacji i raportów dotyczących spółek prawa handlowego z udziałem Miasta;
  2. analiza dokumentów przedkładanych przez członków rad nadzorczych desygnowanych do reprezentowania Miasta w spółkach prawa handlowego; 
  3. przygotowywanie lub opiniowanie projektów statutów i ich zmian oraz umów spółek prawa handlowego z udziałem Miasta; 
  4. współpraca przy tworzeniu strategii spółek z udziałem Miasta; 
  5. przygotowywanie raportów oraz prowadzenia innych spraw związanych z obejmowaniem przez Miasto udziałów lub akcji w spółkach prawa handlowego; 
  6. przechowywanie dokumentacji i uchwał organów spółek w zakresie niezbędnym do sprawowania nadzoru właścicielskiego; 
  7. nadzór nad przedkładanymi pod obrady Rady projektami dokumentów przez spółki z udziałem Miasta.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Paśnik Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2025-04-14
Osoba wprowadzająca informację:
Dudziak Robert
Dodano do BIP dnia:
2022-11-24