Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Burmistrz Miasta Lubartów ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację w 2018 roku zadań publicznych o charakterze pożytku publicznego przez organizacje pozarządowe oraz podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w zakresie:
- kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego;
- nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania
- działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym.
Data utworzenia
2018-01-15
Opis

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 5 lutego 2018 roku.

Organizacje zainteresowane uzyskaniem niezbędnych informacji zapraszamy na spotkanie informacyjno-szkoleniowe w sprawie konkursu w sali konferencyjnej urzędu miasta na parterze, które odbędzie się w dniu 29.01.2018 r. w dwóch turach w godzinach 10:00-12:00 oraz 16:00-18:00.

W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymają informacje o sposobie realizacji zadań publicznych objętych przedmiotowym konkursem w 2018 roku, wskazówki dotyczące wypełniania oferty realizacji zadania publicznego oraz promocji projektów, a także uzyskają wyjaśnienia na temat ewaluacji i sprawozdawczości z wykonania zadania publicznego.

W celu potwierdzenia udziału w szkoleniu lub w razie ewentualnych pytań prosimy o kontakt z Biurem ds. Współpracy i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Lubartów przy ul. Jana Pawła II 12, 21‑100 Lubartów, pokój nr 215, tel. 81 854 46 29, wop@um.lubartow.pl

Formularz oferty zamieszczono w formie edytowalnej (format DOC), jednocześnie zastrzega się, iż wiążącą wersją załącznika jest wersja w formacie PDF

Załączniki
doc pobrano: 17 razy
rtf pobrano: 7 razy
pdf pobrano: 7 razy
pdf pobrano: 5 razy
pdf pobrano: 21 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Skarżyński Artur
Dodano do BIP dnia: 2018-01-15 14:10:55