Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zastępca Burmistrza
Data utworzenia
2013-06-16
Opis
Zastępca Burmistrza
Tel. sekretariat: 81 855-22-73, 81 855-25-86
Do zadań i kompetencji Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:
- Zastępca Burmistrza wykonuje zadania w zakresie upoważnień i poleceń służbowych wydawanych przez Burmistrza.
- Zastępca Burmistrza realizuje zadania wynikające z zarządzeń Burmistrza.
- Zastępca Burmistrza koordynuje działania i sprawuje bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą podległych mu komórek organizacyjnych Urzędu.
- Zastępca Burmistrza reprezentuje Burmistrza w pracach Rady oraz jej Komisjach, zgodnie z określonym przez Burmistrza zakresem kompetencji.
- Do zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw Miasta powierzonych przez Burmistrza;
2) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie udzielonych upoważnień;
3) współpraca ze spółkami komunalnymi w zakresie gospodarki komunalnej i infrastruktury miejskiej;
4) koordynowania zadań z zakresu ochrony środowiska i opieki nad zwierzętami;
5) koordynowanie zadań z zakresu porządku i bezpieczeństwa publicznego;
6) nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego. - Zastępca Burmistrza organizuje i koordynuje zadania z zakresu infrastruktury komunalnej, a w szczególności dotyczące:
1) zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną;
2) miejskich dróg, ulic, placów i parkingów oraz organizacji ruchu drogowego;
3) utrzymania czystości i porządku w mieście;
4) nadzoru i koordynacji zadań związanych z utrzymaniem i remontami komunalnych zasobów mieszkaniowych. - Zastępca Burmistrza w realizacji zadań wymienionych w ust. 6 współpracuje z miejską spółką komunalną - Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej.
- Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza, oraz wynikających zarządzeń i obowiązujących przepisów prawa.
- Zastępca Burmistrza sprawuje bezpośredni nadzór i koordynuje pracę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Miejskiej Biblioteki Publicznej, szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Lubartów oraz komórek organizacyjnych Urzędu wymienionych w Regulaminie, zgodnie ze schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Dudziak Robert
Dodano do BIP dnia: 2013-06-16 12:15:33
Dodano do BIP dnia: 2013-06-16 12:15:33