Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zmiana STATUTU MIASTA LUBARTÓW
Data utworzenia
2015-02-06
Opis

Doraźna Komisja Regulaminowo-Statutowa powołana uchwałą Nr III/17/15  z dnia 29-01-2015r. Rady Miasta Lubartów serdecznie zaprasza Mieszkańców Lubartowa, organizacje pozarządowe działające w Lubartowie oraz jednostki organizacyjne Miasta Lubartów do składania propozycji zmian do Statutu Miasta Lubartów.
    - termin składania: do dnia 27 lutego 2015r. do godz. 15:00
    - miejsce: sekretariat Urzędu Miasta lub poprzez wysłanie e-mail na adres: statut@um.lubartow.pl

Prosimy o zamieszczanie we wniosku lub propozycji zmian statutu adresu wnioskodawcy.
Tylko w ten sposób będziemy mogli poinformować wnioskodawcę o sposobie załatwienia wniosku.

 

Aktualny Statut Miasta

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dudziak Robert
Dodano do BIP dnia: 2015-02-06 12:47:48