Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Biuro Zamówień Publicznych
Telefon
81-85-44-621
Informacje dodatkowe

Kierownik
Jacek Pióro


Biurem Zamówień Publicznych kieruje Kierownik
Biuro podlega Burmistrzowi Miasta

Do zadań Biura Zamówień Publicznych należy:

  1. Przygotowywanie, prowadzenie i koordynowanie całością postępowań dotyczących udzielania zamówień publicznych realizowanych w Urzędzie, według zasad, trybów i procedur określonych ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem wewnętrznym, a w szczególności:
    1) przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w sprawie powołania komisji przetargowej, oraz innych dokumentów niezbędnych w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
    2) opracowywanie, wspólnie z komisją przetargową lub samodzielnie, projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem odpowiednich do danego zamówienia wymagań i kryteriów oceny ofert wynikających m.in. z wniosku komórki organizacyjnej Urzędu występującej o udzielenie zamówienia;
    3) publikacja ogłoszeń o zamówieniach zgodnie z obowiązującym prawem;
    4) występowanie do Burmistrza o powołanie komisji przetargowych, opracowywanie regulaminów pracy tych komisji oraz przygotowanie i obsługa organizacyjno - kancelaryjna prac komisji przetargowych oraz udział w pracach komisji;
    5) przygotowywanie do zatwierdzenia przez Burmistrza wszelkich dokumentów, informacji i oświadczeń w imieniu zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych, w których nie występuje Komisja Przetargowa;
    6) udostępnianie zainteresowanym wykonawcom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
    7) prowadzenie i ewidencja korespondencji w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w uzgodnieniu z komórkami organizacyjnymi Urzędu wnioskującymi o udzielenie zamówienia) w postępowaniach, w których nie występuje komisja przetargowa;
    8) prowadzenie dokumentacji poszczególnych postępowań o zamówienie publiczne;
    9) przygotowywanie do zatwierdzenia przez Burmistrza propozycji rozstrzygnięć ewentualnych informacji wnoszonych przez wykonawców w trybie art. 181 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    10) wykonywanie wszystkich czynności, do których zgodnie z przepisami zobowiązany jest zamawiający w przypadku wniesienia odwołania,
    a w szczególności:
    a) przygotowanie propozycji stanowiska zamawiającego w kwestii wniesionego odwołania oraz niezbędnych materiałów i dokumentacji formalno-prawnej przy wystąpieniu konieczności udziału w postępowaniach odwoławczych;
    b) udział, także wraz z radcą prawnym Urzędu, w posiedzeniach i rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą;
    11) przygotowywanie dokumentacji formalno- prawnej w przypadku konieczności udziału w postępowaniach sądowych ze skargi na orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, w tym ustalanie stanowiska zamawiającego dot. skarg wnoszonych przez wykonawców;
    12) sporządzanie skarg na orzeczenia KIO w imieniu zamawiającego oraz udział wraz z radcą prawnym Urzędu w posiedzeniach sądu;
    13) przygotowanie umów z wykonawcami, a w razie konieczności aneksów do tych umów;
    14) przekazywanie podpisanych umów celem ich realizacji, do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu po zarejestrowaniu ich w rejestrze umów i porozumień prowadzonym w Urzędzie, oraz prowadzenie ewidencji umów zawartych w wyniku postępowania przeprowadzonego przez Biuro;
    15) opracowywanie i składanie zbiorczych sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień przez Miasto stosownie do prawa zamówień publicznych.
  2. Prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Biuro.
  3. Udzielanie konsultacji z zakresu zamówień publicznych komórkom organizacyjnym Urzędu i jednostkom organizacyjnym miasta.
  4. Przygotowanie, nadzór i koordynacja w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówień publicznych.
  5. Opracowanie, wdrożenie i aktualizowanie regulaminu udzielania zamówień publicznych.
  6. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie za realizację robót, dostaw lub usług.
  7. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej wart. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na zasadach określonych regulaminem zamówień publicznych obowiązującym w Urzędzie.
  8. Weryfikacja i kompletowanie dokumentacji opracowanej przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu, niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  9. Sporządzanie na podstawie wniosków komórek organizacyjnych Urzędu planu zamówień publicznych oraz planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, o którym mowa w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych i jego publikacja na stronie internetowej Miasta Lubartów w terminie wskazanym w ww. ustawie.
  10. Archiwizowanie dokumentacji przetargowej.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator Administrator
Data wytworzenia informacji:
2013-04-10
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2013-04-10