Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Lubartów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Sekretarz
Data utworzenia
2013-06-16
Opis

Sekretarz Miasta
Tomasz Szołtek


Tel. sekretariat: 81 855-22-73, 81 855-25-86


  1. Sekretarz Miasta zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz właściwą organizację pracy.
  2. Sekretarz realizuje zadania Miasta powierzone przez Burmistrza.
  3. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
    1) realizowanie zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprawowanie nadzoru nad racjonalnym gospodarowaniem kadrami, funduszem płac i mieniem Urzędu;
    2) pełnienie z upoważnienia Burmistrza czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu;
    3) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie udzielonych upoważnień;
    4) nadzorowanie przygotowywania projektów uchwał Rady Miasta oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i jej Komisji;
    5) nadzorowanie prac związanych z przeprowadzaniem wyborów do organów samorządu terytorialnego, wyborów prezydenckich, wyborów parlamentarnych oraz referendów i ławników sądowych;
    6) nadzorowanie poprawności i terminowego załatwiania spraw administracyjnych, interpelacji i zapytań radnych, skarg i wniosków oraz petycji;
    7) koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów regulaminów i przepisów wewnętrznych związanych z funkcjonowaniem Urzędu;
    8) sprawowanie nadzoru nad dyscypliną pracy oraz przestrzeganiem postanowień regulaminu pracy i obowiązujących przepisów prawa pracy w Urzędzie;
    9) współpraca z instytucjami kontroli w zakresie wykonywanych przez nie czynności kontrolnych w Urzędzie;
    10) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy komórkami organizacyjnymi i pracownikami Urzędu;
    11) nadzorowanie zadań z zakresu informatyzacji Urzędu;
    12) wydawanie zaświadczeń i dokonywanie poświadczeń urzędowych;
    13) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy (testament alograficzny);
    14) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej;
    15) reprezentowanie Burmistrza w pracach Rady i jej komisji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z określonym przez Burmistrza zakresem kompetencji;
    16) wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza, oraz wynikających z zarządzeń Burmistrza i przepisów prawa.
  4. Sekretarz Miasta sprawuje nadzór nad komórkami organizacyjnymi urzędu, wymienionymi w Regulaminie, zgodnie ze schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu.

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dudziak Robert
Dodano do BIP dnia: 2013-06-16 12:45:21